Sommarjobb som Kundserviceagent hos Responda Group

Sommarjobb som Kundserviceagent hos Responda Group

Responda Group AB
Skapad
18 mars
Sista ansökningsdag
4 augusti

Vill du sommarjobba som Kundserviceagent?

Vi letar efter dig som brinner för kundservice och har en exceptionell kommunikationsförmåga! Kika in på Responda Group för att lära dig mer om oss.

Vårt erbjudande

Hos oss kommer du att vara en del av ett entusiastiskt och positivt team som strävar efter att leverera kundservice i världsklass. Vi erbjuder ett serviceinriktat sommarjobb med möjlighet att arbeta 75%-100%. För rätt person kan det finnas chans till förlängning av anställningen efter sommaren!

Vi värnar om en trivsam arbetsmiljö och ser mångfald som en tillgång för vår organisation. Anställningen följer kollektivavtalet.

Hos oss kommer du verkligen att göra skillnad för både privatpersoner och företagskunder genom vårt fokus på enastående kundupplevelser!

Om tjänsten

Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen svarsservice hos Responda Group, där medarbetare arbetar för att säkerställa att kunders samtal besvaras snabbt och med högkvalitativ service. Du kommer uteslutande att hantera inkommande samtal utan försäljning.

  • Introduktion: 1 vecka
  • Startdatum: Enligt överenskommelse
  • Omfattning: Deltid sommarvikariat
  • Arbetstider: Skiftarbete med vissa kvällar och helger

Dina arbetsuppgifter

Ditt arbete kommer att bestå av att besvara inkommande samtal för olika företag, där du samlar in information från samtalens ämne. Du kan koppla samtal, skicka meddelanden och utföra olika kundserviceuppdrag som att hantera felanmälningar, bokningar samt chatta eller mejla med kunder.

Vi anpassar introduktionen efter dina tidigare erfarenheter och kompetenser, där du får lära dig vårt växelsystem och hur du bemöter samtal i olika situationer.

Din profil

  • Positiv, glad och engagerad
  • Bra på att skapa god stämning och professionell även under press
  • Brinner för kundservice och att hjälpa andra
  • Erfarenhet från callcenter eller kundservice är meriterande

Krav för tjänsten:

  • Gymnasieutbildning
  • Flytande svenska och engelska i tal och skrift
  • God datorvana

Kontakt

Skicka in din ansökan snarast möjligt då vi gör löpande urval. Tjänsten kan komma att fyllas innan sista ansökningsdatum.

Om Responda Group

Responda grundades 1992 med målet att bli Sveriges främsta svars- och kundserviceföretag. Du kommer att vara en del av produktionsavdelningen som är kärnan hos Responda Group, där medarbetare arbetar för att säkerställa att kunders samtal besvaras i tid och med hög kvalitet.

Vi samarbetar inte med externa rekryterings- eller annonseringsföretag och ber därför att ingen kontaktar oss i detta syfte.

Denna jobbannons är omskriven för att vara mer lättillgänglig.