Sommarjobb: Housekeeping personal med körkort
Om oss
Restaurangassistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Med över 20 års erfarenhet och kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo, bemannar, rekryterar och outsourcar vi till hotell, restauranger, kommuner, konferensanläggningar och mycket mer. Vår kultur präglas av effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.
Vi letar efter dig som:
- Har minst 6 månaders erfarenhet av hotellstäd i Sverige
- Är flexibel och kan arbeta både vardagar och helger
- Är positiv, driftig, lojal och tycker om att ha kul på jobbet
- Kan kommunicera på svenska eller engelska
- Är noggrann och har öga för detaljer
- Trivs med att arbeta i högt tempo, både självständigt och i grupp
- Har körkort och egen bil för att kunna ta dig till hotellen i Helsingborgsområdet och närliggande områden
- Kan arbeta tidiga morgnar och helger
Dina arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer innefatta städning och styling av hotellrum samt publika områden hos våra kunder i Helsingborg och omkringliggande områden.
En trivsam arbetsplats
Att vara en del av Restaurangassistans är inte bara roligt utan även otroligt lärorikt. Du kommer snabbt att bygga på din erfarenhetsbank på ett sätt som kan ta år att uppnå på andra arbetsplatser. För den nyfikne finns möjlighet att uppleva olika arbetsmiljöer, knyta kontakter inom branschen och skapa ett brett nätverk. Du får friheten att välja din arbetsbörda och schema - heltid, deltid eller extra. Inom vårt team får du regelbundna personalevenemang och möjligheter till utbildning. Vi erbjuder kollektivavtal och friskvårdsförmåner.
Sök redan idag, vi anställer kontinuerligt!